Objavte čaroPOHYBU

moja IDEA

Hlavná myšlienka konceptu Pilates4u je vytvoriť pre vás komplexný súbor cviční na mieru s individuálnym prístupom v príjemnom prostredí, kde sa budete radi vracať.

Vo svojich lekciách spájam funkčný tréning, pripravený podľa vašich potrieb so zdravotnou stránkou pohybu. Spoločne sa dopracujeme ku krásnemu štíhlemu telu, lepšej kondícii a zároveň odstránime bolesti chrbta a kĺbov, spôsobené dlhodobými nesprávnymi pohybovými návykmi z bežného života.

KDE precvičujem

210

Pilates4u

Na Sihoti 562/4, 010 01 Žilina

Štúdio Pilates4u je moderné špecializované centrum funkčného pohybu.
K dispozícii sú tu dve samostatné miestnosti vybavené originálnymi pomôckami a strojmi (Reformer) od popredného svetového výrobcu – Balanced Body. Kombináciou pôvodnej metódy Pilates Matwork

310

Pilates Matwork (Pilates na podložke) s cvičením na balančnej plošine BOSU®, cvičením pre zdravý chrbát a novinkou TRX® Suspension Training® doprajete svojmu telu komplexný tréning. Takisto sa o vás postará certifikovaná fyzioterapeutka a vaše telo si po cvičení príjemne oddýchne pri špecializovanej masáži.

CVIČENIE

230

SKUPINOVÉ lekcie

Pilates

360

Lekcie Pilates Matwork prebiehajú v malej skupinke max. 10 ľudí a sú rozdelené podľa náročnosti a stupňa pokročilosti. Každá lekcia je originálna a zameraná jednak na natiahnutie svalstva, posilnenie opornej sústavy a stredu tela, a zároveň na formovanie postavy a korigovania nesprávnych pohybových návykov.

BOSU

360

BOSU je balančná pomôcka, na ktorej sa najlepšie naučíte ovládať svoj CORE (stred tela), čiže hlbohé svalstvo brucha a chrbta. Zároveň si zlepšíte kondičku a naučíte sa rovnováhe a koordinácii pohybov. Cvičenie je zamerané na rovnováhu a stabilitu, posilnenie svalstva, natiahnutie stuhnutých svalov a rozpohybovanie kĺbov. Lekcie prebiehajú v malej skupinke max. 10 ľudí.

Kruhový tréning

360

Ak sa cítite bez energie a potrebujete popracovať na svojej kondícii, ste správne v sekcii Kruhový tréning. Každá hodina je originálna, pripravená na rýchlu a dynamickú hudbu, takže sa rozhodne nebudete nudiť. Na jednotlivých stanovištiach precvičíme celé telo, a zároveň popracujeme na správnom držaní tela a natiahnutí stuhnutých svalov. Lekcie prebiehajú v malých skupinkách max. 10 ľudí.

TRX

360

Originálne cvičenie na závesnom systéme TRX je zamerané na posilnenie hlbokého aj povrchového svalstva a prácu s vlastnou váhou. Ako pri každom cvičení aj pri TRX kladiem dôraz na správne nastavenie a držanie tela, lebo len tak je cvičenie efektívne a funkčné. Tréning je vhodný aj ako pohybová príprava pre športovcov s akýmkoľvek zameraním. Lekcie prebiehajú v malých skupinkách max. 10 ľudí.

INDIVIDUÁLNE lekcie

Reformer

360

Cvičenie Pilates Reformer je súbor cvičení na špecializovaných Pilates strojoch. Výhody cvičenia spočívajú v uľahčení pohybov a zapojení hlbokého stabilizačného systému, čiže hlbokých svalov. Lekcie prebiehajú individuálne, kedy sa vám naplno venujem a výsledky dosiahneme podstatne rýchlejšie kvalitnejšie. Cvičenie je mimoriadne vhodné pri bolestiach chrbtice alebo pre poúrazové stavy.

Funkčný tréning

360

Funkčný individuálny tréning je absolútne prispôsobený vašim potrebám a požiadavkám. Tréning vždy zostavujem s klientom na základe spoločného rozhovoru, zdravotného stavu a vytúženého cieľa. Výsledkom je vždy spojenie klasického tréningu so zdravotnou stránkou pohybu. Výhodou je, že si sami určujete čas, frekvenciu a intenzitu cvičenia a počas celého trénigu sa vám naplno venujem.

PILATES

210

Zdravý pohyb

300

Každý pohyb je v určitom zmysle zdraviu prospešný, ale položme si otázku či aj ZDRAVÝ. Zamyslime sa či nás pri bežných činnostiach niečo nebolí, či nemáme problémy s chrbtom, bedrovými kĺbmi alebo prečo nás niekedy „sekne“ a v poslednom štádiu vyskočí platnička... Odpoveď je niekde medzi každodennými činnosťami, posilovňou a lekárom. Hýbeme sa, ale zabudli sme sa hýbať efektívne a správne. Práve preto som vytvorila koncept Pilates4u, aby sme spoločne prišli na podstatu problému, odstránili ho a naučili sa správnym pohybovým návykom.

CORE

300

CORE je označenie pre súbor hlbokých stabilizačných svalov, ktoré tvoria oporu nášho tela, náš stred. Sú to svaly, ktoré nám zabezpečujú stabilitu, vzpriamené držanie tela, správne dýchanie a významne sa podieľajú na vykonávaní bežných, každodenných činností. CORE je tvorený primárne hlbokými brušnými svalmi, hlbokým chrbtovým svalstvom, svalmi panvového dna a bránicou. Keď všetky tieto svaly pracujú v súhre, zabezpečujú nám zdravé a fyziologicky správne pohyby, dobré držanie tela a rovnováhu, čo vedie k odstráneniu bolestí a svalovej nerovnováhy.

Aby nebolel chrbát

310

Bolesti chrbta sú problémom svalovej stabilizácie chrbtice, problémom stratenej schopnosti regenerácie medzistavcovej platničky, ktorá postupne degeneruje a praská. Dochádza tiež k skráteniu svalov, ich zlému prekrveniu a následnému obmedzeniu pohybu chrbtice. To zas vedie k ďalšiemu opotrebeniu medzistavcovej platničky a vzniká začarovaný kruh. Práve tieto a ďalšie problémy riešim s klientami na individuálnych aj skupinových lekciách Pilates. Natiahnutie stuhnutých a „nepoužívaných“ svalov, rozhýbanie kĺbov a chrbtice a posilnenie stredu tela vedie k odstráneniu bolesti a problémov s chrbticou.

Výživové poradenstvo

270

Cvičenie a zdravý životný štýl je spojený aj s vyváženou stravou a kvalitným jedálničkom. Či už sa snažíte schudnúť, vybudovať pevné svalstvo alebo byť zdraví, vaša strava tvorí významnú časť vašej snahy. Pri zostavení jedálnička sa zameriavam na vaše individuálne potreby a požiadavky a celkový zdravotný stav.

Metóda Pilates je zameraná na posilnenie CORE (stredu tela), čo je základný stavebný kameň pre pevné telo a výborná prevencia problémov s chrbticou a kĺbami. Základom je cvičenie na podložke s váhou vlastného tela, cvičenie na strojoch alebo s pomôckami. 

290

Metóda Pilates sa tiež úspešne využíva v rehabilitácii. Systém cvikov dokonale natiahne chrbticu a spevní celé telo. Kontrolované dýchanie zdokonalí fyziologické pochody v tele, svalstvo sa uvoľní a myseľ si oddýchne pri príjemnej koncentrácii len na vlastné telo a vykonávané pohyby.

ROZVRH

Rozvrh SKUPINOVÝCH lekcií
platný od SEPTEMBRA 2016
15:30 - 16:30 (F) 16:00 - 17:00 (K) 16:30 - 17:30 (F) 17:00 - 18:00 (F) 17:00 - 18:00 (K) 18:00 - 19:00 (F) 18:30 - 19:30 (K) 19:00 - 20:00 (F) 19:30 - 20:30 (K)
Pondelok ZDRAVÉ
CHODIDLO
deti (6-8r.)
POHYBOVÁ
PRÍPRAVA
deti (10-12r.)
PILATES
CLINIC
pokročilí
POWER
JÓGA
Utorok ZDRAVÝ
CHRBÁT
PILATES
CLINIC
mierne pokročilí
FUNKČNÝ
TRÉNING
Streda POHYBOVÁ
PRÍPRAVA
deti (10-12r.)
ZDRAVÉ
CHODIDLO
deti (4-6r.)
PILATES
CLINIC
začiatočníci
FUNKČNÝ
TRÉNING
POWER
JÓGA
Štvrtok SM
systém
ZDRAVÉ
CHODIDLO
dospelí
PILATES
CLINIC
mierne pokročilí
FUNKČNÝ
TRÉNING
Piatok POHYBOVÁ
PRÍPRAVA
deti
(K) - Kardio sála
(F) - Fyzio sála
Individuálne aj skupinové lekcie si môžete zarezervovať  TU

Vyberte si lekciu podľa svojich predstáv a požiadaviek. Každý si príde na svoje :)

KONTAKT

Lucia Knapcová

Inštruktorka a osobná trenérka +421 902 212 332 lucia@pilates4u.sk Pilates4u Na Sihoti 562/4 010 01 Žilina